Onze outlet winkel is open! klik hier voor meer informatie

  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, zelfde dag verzonden
  • Snel verzonden
  • Meer dan 15 jaar ervaring
  • Gratis verzending vanaf 50 euro

Betaling mislukt of geweigerd?

We lossen het op.

Je iDEAL betaling mislukt?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Mijn Creditcardbetaling wordt geweigerd

Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. 
Creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd door de financiële instelling die onze creditcardbetalingen uitvoert. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.

Mijn Creditcardbetaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Ikbenmama heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. Ikbenmama gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.

Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel Ikbenmama als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.

Wat moet ik nu doen?

Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling. Of neem per mail contact met ons op en dan kunnen we je een nieuwe betaallink toesturen.


Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.

Categorieën: Betalen